Unmemory Days

سرو چمان

Unmemory Days

سرو چمان

تولدم مبارک

سلام:

شما رو بخدا ازم خرده نگیرین که چرا نیستم  چرا خبرتونو نمیگیرم  چرا زنگ  نمیزنم  چرا مسیج نمیدم  چرا وبلاگ  آپدیت نشده و ...

نزدیک شدن به زمان امتحانات و بیماری حمید وهزارویک کار نیمه کاره دیگه شرایط رو اونقدر بقرنج کرده که حتی باعث شدن من روز تولدمو هم فراموش کنم!! اما این فرهاد مهربون بود که مثل همه این 4 سال زندگی مشترک امسال هم منو سورپرایز کرد.

همینجا از همه دوستای خوبم که بهم تبریک گفتن تشکر میکنم و به اونایی هم که این کارو نکردن خرده نمیگیرم. فقط اینکه بدونید همتونو شونصد تا دوست دارم :پی

برام دعا کنید چون وضع درسا خیلی خرابه وهمین شنبه 3 تا امتحان دارمL

و همینطور حمید عزیز رو هم از دعای خیرت محروم نکنید.

یا علی.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:24 ب.ظ http://manteghi.blogsky.com

سلام میثم / برات ۲a میکنیم یه سر به ما بزن

سولماز دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:47 ق.ظ

اره حالا ما باور میکنیم که روز تولدت یادت نبوده.اخه دروغ از این بزرگتر؟؟؟!!!!انشاالله دوستتم خوبشه.بعد همی ایی بقرنج که وگفتی یعنی چه؟؟؟؟؟

ستاره پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:07 ب.ظ http://separobabaii.blogsky.com

اینجا مثل اینکه همه جمع بودن فقط من کم بودم که اومدم
میثم جان تولدت مبارک..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد